isabellkarolina

Alla inlägg under april 2011

Av Isabell Karlsson - 29 april 2011 15:14

    Sådärja! nu har jag gjort mitt för idag   nu återstår bara att se hur länge (eller om jag ens lyckas) de lever! 

Av Isabell Karlsson - 29 april 2011 13:59

Hej på er!

Hur har ni det i vårvädret? jag har det väldigt slappt! 


igår skrev jag ju att jag skulle kolla på nån tjejfilm innan fredrik kom hem, det blev Askungen, haha. men jag har faktiskt aldrig sett hela den så jag passade på, jag älskar disneyfilmer! de är så fina! såklart fastnade jag vid idén och imorse när fredrik drog på jobbet tankade jag hem lilla sjöjungfrun, 101 dalmatinerna, herkules,bambi och pocahontas. jag har avverkat 3 av dem under dagen, supergulliga filmer! 


som ni kanske listat ut eftersom jag kollat på så mycket film idag, har jag inte fått nånting annat gjort, jag skulle ju plantera. . . men jag ska ta tag i det nu faktiskt! och försöka ta lite bilder som jag kan visa vid senare tillfälle.


Sen ikväll ska vi på halv8hosmig-middag hos min äldsta syrra, vi har haft tre såna middagar redan, så ikväll är det finalen, jag har höga förväntningar!  


nä nu ska jag dra fram damsugaren och sen plantera!


Puss och trevlig helg om vi inte hörs på några dagar 

Av Isabell Karlsson - 28 april 2011 13:35

Hej!


Idag har jag varit till Strömsund med min kära moder, vi kollade lite inne i ström först, sen käkade vi på sibylla och sen såklart en tur till Dollar Store. Jag har nämligen kommit på att jag ska ge mig på att försöka plantera något och försöka hålla det vid liv. Så jag skulle köpa plastkrukor och jord,  men det fanns inte så jag fick fixa det på ICA här i hdal. 


Så imorgon när jag är ledig ska jag plocka fram mina gröna fingrar (om det visar sig att jag ens har några) och plantera paprikafrön! Så alla tips som kan vara bra att veta tas emot  


Ikväll ska vi spela badminton i sporthallen igen, frågan är hur det kommer att gå... jag går fortfarande som en gammal tant av träningsvärken jag fick sist, snacka om otränad...


Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på nån töntig tjejfilm som fredrik vägrar kolla med mig på..


apropå det! imorse när han åkt på jobbet kunde jag som vanligt inte somna om, så jag tankade hem trassel, ni vet den där tecknade.. och den var så bra, faktiskt! haha 


Ha en fortsatt fin dag!

Av Isabell Karlsson - 27 april 2011 09:05

Godmorgon!


Jag jobbar i växeln idag igen och passar på att skriva lite här.


igår när jag kom hem lagade fredrik mat åt mig, så skönt att bara kunna ligga och slappa i soffan under tiden. sen åkte vi till sporthallen och spelade badminton, det var askul, men jag förlorade hela tiden...


ikväll ska vi dit igen men då ska jag spöa fredrik i pingis, så det så.


nu ska jag spela lite på fejjan!


puss

Av Isabell Karlsson - 26 april 2011 10:50

... är något som jag skulle vilja åka och titta på, det är säkert hur kul som helst att se stora kossor hoppa omkring och busa!


Jag har fått med mig min syrra m. barn.  så den 21 maj bär det iväg! längtar!


 

titta så söta

Av Isabell Karlsson - 26 april 2011 08:00

Hej! Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera här på senare tid! Jag ber om ursäkt.


Sen sist jag skrev har det inte hänt så mycket, en fin begravning, lite jobb här och där, massa grillning och ett besök till hos missarna, fortfarande så pyttesmå och söta!


Idag sitter jag i växeln på naturvårdsverket och har en känsla av att det kommer vara väldigt lungt idag, så det kanske blir ett eller två inlägg till under dagen   


Hörs sen! 

Av Isabell Karlsson - 18 april 2011 19:52

Hej på er! nu var det ett tag sedan vi hördes.. jag har jobbat i helgen och såklart myst med fredrik, så jag har inte haft tid att skriva här.. 


idag har jag varit till frissan och tagit hand om mitt hår litegrann.. det behövdes! jag tycker att det blev lite kort, men jag vänjer mig nog snart!


Men nu ska ni få se anledningen till att jag tog mig tid att skriva här! jag vet inte om jag har nämnt det,men några som vi känner har fått två kattungar, och vi har bestämt att vi ska ta en av dem. så vi var dit och tittade idag och de var sååå söta! se själva   


 

det här är den vi ska ta, blev inga bra bilder fast man ser ju ändå hur gudomligt söta de är!

 


Hörs framöver! puss

Av Isabell Karlsson - 15 april 2011 21:08

Hej på er! jag ska börja med att visa bilderna som inte gick att ladda upp igår.


 



Saga var med såklart!  

så himla skönt med lite vårsol!


idag har jag jobbat på dagis några timmar och sen hängt hos Maria. 


Imorgon kommer mitt hjärta hem! som jag saknat honom!  


Jag har egentligen inget intressant att skriva, sitter hos mamma och pappa och tittar på talang och imorgon ska jag jobba på ica.


Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards