isabellkarolina

Alla inlägg under mars 2014

Av Isabell Karlsson - 19 mars 2014 21:04

Min käre sambo, som också är väldigt (och då menar jag väldigt) impulsiv, slog till idag igen. Vi tog en tur till Strömsund idag för diverse ärenden. Och med oss hem hade vi en liten fyrhjuling till Lova som stod till salu bredvid vägen.
Väl hemma, skrattade Lova helt underbart härligt när hon och pappsen sladdade runt.
När det var hennes tur att prova gasa och skjutsa pappa, var det roligare att titta bakåt än framåt.

Av Isabell Karlsson - 5 mars 2014 18:37

Idag slängde jag och Lova ihop en chokladkaka med glasyr och en banankaka. Mystjejen min. ?

Av Isabell Karlsson - 3 mars 2014 23:26

Just nu kan jag nog säga att jag är besatt av alla typer av kläder med någon skinndetalj på, så himla snyggt! Även ugglor är något jag är svag för just nu, ska t.o.m tatuera in en sådan i april, längtar!!

Av Isabell Karlsson - 3 mars 2014 22:48

Vi har Therese och Alma på besök över natten. Mysigt!

Ovido - Quiz & Flashcards