isabellkarolina

Alla inlägg under maj 2011

Av Isabell Karlsson - 27 maj 2011 09:43

Hej på er, jag är verkligen usel på att blogga.. men men..


jaha, vad har hänt sen sist då? inte så speciellt mycket faktiskt, jag har mest varit ledig.. eller fast näe, jag jobbar ons,tors, idag och helgen den här veckan, bra bra!


fredrik var nyss hem på lunch, och jag har varit såå sugen på tacos på sista tiden, så jag pallrade mig upp och 5 över 9 satt vi och åt tacos! bra frukost, kanske inte, men satan vad gott det var.


jag börjar jobba kl 12 idag, och det är bara ett barn som kommer så jag försöker fundera ut något vi kan göra.. det lutar mot film och popcorn, det får man väl lyxa till det med en lugn fredag på dagis? 


nu ska jag ta itu med diskberget och sen plantera sockerärtor, man blir verkligen beroende av att odla grejer när man väl börjat!  


Vi hörs, förhoppningsvis dröjer det inte 2 veckor igen... 

Av Isabell Karlsson - 18 maj 2011 07:52

hej hej, bloggtorka här igen...


igår åkte vi och fiskade och lyckades sitta i bilen på väg dit när det var som finast väder,och när vi klev ur bilen och skulle börja fiska, började det hagla...kul...


magnus fick iallafall en fisk, jag satt och frös och fredrik svor över alla bortkastade drag, lyckat  


idag ska jag jobba på dagis så jag ska göra mig i ordning och åka strax, slänger upp några bilder!


bild från barnvaktningen i helgen, världens sötaste Saga

 

vårväder, härligt!  


 

Ha en bra dag!

Av Isabell Karlsson - 12 maj 2011 16:41


Titta vad fina mina små liv har blivit!


Puss  

Av Isabell Karlsson - 8 maj 2011 10:38

Det har skett ett under! mina paprikafrön har börjat växt! å jag blev så himla glad när jag såg det  


nu har jag gett mig på att försöka få två avokadokärnor att växa, det är så roligt!


Igår var ju jag och fredrik in till stan och hade en väldigt trevlig kväll, vi gick och åt på fin restaurang och sen tog vi med oss vår 1,2 kg godispåse (hehe) och kollade på red riding hood, jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra!


Idag har vi inga speciella planer tror jag, fredrik sa att han ville baka bröd, undrar om han har slagit huvudet... men jag tror att vi ska ge oss på det och se hur det går  


Nä nu ska jag kliva upp och käka frukost! Ha en bra dag! 

Av Isabell Karlsson - 6 maj 2011 09:33

Hej på er!


Vad kul att så många läste igår, synd bara att jag inte skrev något vettigt..


jag har nog inget speciellt roligt att berätta idag heller, att jag blivit beroende av hockey kanske, fast mest i tvspelsform, fast ikväll ska vi bänka oss framför tv:n och kika på sverige-frankrike. 


det dumma med att sitta och spela tvspel hemma hos någon annan är ju att man blir så himla sugen på att köpa ett själv! fast man inte har några pengar, det suger..


imorgon ska jag och Fredrik in till stan och gå ut och äta och sen gå på bio, känns som att det behövs! längtar


Ha en bra dag!

Av Isabell Karlsson - 5 maj 2011 08:26

Hej! lite uppehåll här igen.. har ingen lust att skriva här när jag är ledig. men idag jobbar jag så då kan jag skriva, haha..


fast jag har egentligen inget roligt att skriva. det har inte hänt nått roligt alls på sistone. så, det var den uppdateringen ni fick nu.


puss

Ovido - Quiz & Flashcards