isabellkarolina

Alla inlägg under mars 2013

Av Isabell Karlsson - 26 mars 2013 20:23

Det är en sån härlig tid nu, vädret är för det mesta underbart och det är så skönt att vara ute.


Vi har på sista tiden åkt lite skoter och grillat, mysigt!


       

Av Isabell Karlsson - 17 mars 2013 20:17

Hej på er! Återigen längesen sist.. I helgen har vi tagit vara på lite tid med varandra, inte så mycket som jag önskat dock (aldrig nöjd).. Lördag var vi in till stan för att storhandla och det blev även ett första besök på djungelhuset, vi hade så mysigt och Lova älskade det!  


     


På kvällen var det dags för en öltävling i Hammerdal, typskt Hammerdalspåhitt.. Vi anlände med ett lag bestående av Fredrik, jag, Ante och Jonte, Jonte som dock redan var på lyset flera timmar innan den otroligt seriösa tävlingen. Men vi gjorde det rätt bra ändå och jag som inte är en så rutinerad öldrickare är nöjd med min insats! Men det var helt sjukt, det hade ställts upp stora hinkar i syfte att spy i, så det spyddes till höger och vänster och jublades då det spyende laget fick minuspoäng, sjukt.. Men som sagt, jag var väldigt skeptisk innan men hade riktigt kul! Vi slutförde dock inte tävlingen och kom hem i lagom tid, och lika bra var nog det, det hade "badats" i spyor in på småtmmarna, huvva!


Idag hade jag och Fredrk sovmorgon och slappade framför en flm innan vi hämtade hem våraty lilla hjärta som fick vara med farmor. 


     
Jag har även klippt Lovas lugg för första gången, och det var allt annat än lätt att få det jämt.. Och Fredriks nya smeknamn till henne är munken, av någon anledning, förstår inte varför... :)


Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards