isabellkarolina

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Isabell Karlsson - 10 november 2011 07:51

Fy fan vilken natt! Jag har sovit kanske 4 timmar... Det började med att jag släckte och skulle försöka sova vid halv 12, spelade lite wordfeud i hopp om att bli trött.. Blev inte trött men bestämde mig för att prova sova ändå eftersom jag skulle upp tidigt. Minuterna gick och jag vred och vände på mig, räknade får, bytte kudde m.m ca kvart i 1 gav jag upp, och startade ett Greysavsnitt, blev jag trött? Nä, men hungrig, så jag gick upp och gjorde tre hårdmackor och gick tillbaka och fortsatte kika. Avsnittet varade 40 min och jag var pigg som en mört när det var slut, men blev mer och mer stressad över att jag behövde sova, så jag vände på mig och skulle tjurligga tills jag somnade, 02:20 kollade jag på klockan sist och somnade då någon gång.


06:22, pigg som en mört igen! Somnade dock om ganska snabbt den gången, och sov till nu, kvart i 8. Det blev nog lite mer än 4 timmar inser jag nu, men ändå på tok för lite sömn för mig..


Och jag som hade sett fram emot en liten sväng på stan med mamma, men jag vill nog hem så fort som möjligt..


Jag vet inte vad det kan ha varit som höll mig vaken, även fast bebisen håller på brukar jag kunna somna utan problem, men inte igår. Även fast Fredrik inte är hemma brukar jag kunna sova, men inte igår. Fast det kan vara för att jag är så himla spänd inför imorgon och inte vill spendera en sekund till här i lill-ettan..


Klockan har ännu inte blivit mitt klivaupp-klockslag, 8:15 står mitt alarm på. Kanske kliver upp och packar lite när jag ändå är vaken.


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards